Google ? Raport dotyczący spamu.

W związkutanie pozycjonowanie radomtanie pozycjonowanie radom
W wyszukiwarkach stworzono specjalne strony, na których można zgłaszać witryny, które stosują nieetyczne metody pozycjonowania, np.

Google ? Raport dotyczący spamu. W związku z ogromnym zainteresowaniem pozycją danej strony w wyszukiwarce zaczęto stosować różnorodne metody pozycjonowania m.in.

takie, których nie akceptują twórcy wyszukiwarek lub nie są zgodne z zaleceniami dla tworzących strony, gdyż ?zaśmiecają? wyniki wyszukiwania.

Te metody zaczęto nazywać nieetycznymi.

Są to na przykład: Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Optymalizacja_dla_wyszukiwarek_internetowych

Cloaking jako nieetyczna technika pozycjonowania

Cloaking jest jedną z metod pozycjonowania, która jest uznawana za nieetyczną, dlatego że jest nieakceptowalna przez wyszukiwarki. Polega ona na prezentowaniu zawartości wyszukiwarce internetowej, która różni się od tej, którą widzą czytelnicy danej strony. Cloaking polega więc na oszukiwaniu przeglądarki, żeby osiągnąć wyższe pozycje w rankingu, niż byłoby to możliwe bez stosowania tej metody.
Z powodu niezgodności treści przedstawianej wyszukiwarce oraz odbiorcom taka strona może zostać trwale usunięta z indeksów większości wyszukiwarek.

Z tego powodu jest to bardzo niepolecana oraz nieetyczna metoda pozycjonowania, które w efekcie może przynieść więcej szkody, niż pożytku.

Krótka definicja z Wikipedii.
Content_marketing
Terminem content marketing określa się wszelkie treści publikowane i rozpowszechniane za pomocą Internetu.

Mogą to być artykuły, webinaria, evideo, podcasty, infografiki, poradniki, raporty itd., których podstawowym zadaniem jest dostarczenie internautom wiarygodnych i pożądanych przez nich wiadomości i informacji związanych z daną branżą, dzięki czemu obie strony, zarówno firma, jak i potencjalny klient, odnoszą korzyści.

W szerszym rozumieniu content marketing obejmuje również treści tworzone poza Internetem: w prasie branżowej, gazetkach, folderach, ulotkach, katalogach, poradnikach drukowanych, książkach itd. Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing.

Poprzednie wpisy:

Następne wpisy: